31 frågor

Jag brukar undvika sånahärade listor för att det alltid ingår för personlinga eller för osmakliga frågor som jag inte vill svara på inför hela världen. Men den här var snäll och ändå ganska kul, så here we gå.

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nä, det är ändå äldrig någon som ringer till mig.
2. Vem såg dig senast naken? Det var nog Aris.
3. Hur såg du ut på högstadiet? Utsvängda kilade jeans, hippietröjor och hennafärgat hår. Oftast.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Som en lite fulare version av min mamma tror jag. Men det är inte fy skam.
5. Hur var du på dagis? Jätteledsen vid lämnings- och matdags. Men i övrig ganska glad tror jag.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Uppiggande.
7. Har du celluliter? Ja.
8. Biter du på naglarna? Gjorde när jag var tonåring, men inte nu längre, förutom om jag hittar en trasig nagel och inte har direkt tillgång till nagelsax eller fil.
9. Har du något handikapp? Nej. Tvärtom.
10. Är du rädd för att få hängbröst? Det är nog omöjligt för mig att få. Så nej.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Inget av det.
12. Svär du? Ja, men ganska sällan.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Varför skulle jag inte vara det?
14. Hur homo är du på en skala 1-10? 2 kanske? Svårt att säga.
15. Tror du på utomjordingar? Ja, det ter sig lite orealistiskt att vi skulle vara de enda i universum.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Hummm... Får man välja choklad? Då väljer jag det. Annars kyckling av nåt slag.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Varma och slemmiga grönsaker, svamp och blomkål.
18. Har du blivit arresterad? Nope. Thank god.
19. Ljuger du? Det händer, men sällan.
20. Har du kysst en polis? Inte vad jag kan minnas... Men en brandman har jag kysst, haha!
21. Är du rädd för Securitasvakter? Verkligen inte.
22. Har du någonting att dölja? Massor. Men skulle jag berätta vad här så skulle jag ju inte vara så bra på att dölja det, ellerhur?
23. Vad har du på din nyckelknippa? Har ingen. Har ingen nyckel heller.
24. Är du/har du varit gift? Ja, och det känns fortfarande mycket awkward att svara så.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Jag hoppas att jag aldrig skulle det. Men mig kan man inte lita på.
26. Kan du laga cyklar? Jag kan allt jag vill.
27. Kan du fixa med bilar? Nä...
28. Brukar du köra om? Ofta. Men bara med cykel och barnvagn.
29. Kan du baka bröd? Självklart!
30. Vet du hur man frostar av en frys? Kom igen... ja!
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Grey's Anatomy. Lätt.

Kommentarer
Postat av: Eva Henriksson

Fantastiskt och unikt att vara utan nycklar!!!!

Paleohora hurra!

2009-03-01 @ 09:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0