Festligheter i byn

Lite "dagen-efter" idag. Paraden var spektakulär och jag njöt i fulla drag under de två (!) timmar den pågick. Sedan gick vi och åt souvlaki hela gänget som bestod av mig, Aris och Elli, Eleni och Panajota, Emmanuela och Efterpi samt den tredje systern Eftihula som vanligtvis bor i Qatar, och henns kompis Katerina. Därefter gick vi till kommunhuset och dansade med barnen tills klockan var ca 22 då vi tog Elli till sin farmor. Där sov hon sedan gott medan vi dansade loss på Skala bar. Jag har inte dansat så mycket på bra länge så det var verkligen roligt.

Kamerabatteriet var urladdat så några bilder fick vi tyvärr inte, men jag ska försöka få tag på Eftihulas bilder så att ni får se mitt söta lilla bi, hon var verkligen makalöst gullig. Men det förvånar väl ingen vid det här laget.

Nu ska jag ta igen helgens eftersläpade jobb. Elli sover middag och ikväll är det mer festligheter.

Kommentarer
Postat av: Mi

Skynda, skynda! Bilder på Elli Belli Bi!

2009-03-01 @ 15:08:52
URL: http://svindlandefrojder.blogspot.com/
Postat av: Eva Henriksson

Dans och roligheter och utklädning. Så klokt att glädja både unga och gamla i Palle efter ruskvintern. Längtar också efter biet.Var du nöjd med din klädsel då? Aris?

2009-03-02 @ 05:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0