God morgon!

En hel natts sömn, utan att väckas av barngråt och. Så ofantligt skönt. Lika mycket för sömnens skull som vetskapen om att min lilla Elli inte har haft ont. Idag vaknade hon ganska tidigt, men med ett leende och busigt joller - så som hon brukar - och det var ett nöje att stiga upp. Så mycket man tar för givet alltså... Helt otroligt.

Idag blir det att täcka öronen ordentligt och sedan gå ut och njuta av dagen, för vädret här är exemplariskt vårväder. Sol, klarblå himmel, glittrande Medelhav och en stillsam bris.

Det blir lunch hos svärmor i vanlig ordning, men i övrigt ska Elli och jag spendera dagen tillsammans. Inget jobb finns på schemat, och inte heller känner jag mig särskilt sjuk längre, så mysigt vi ska ha det! Min lilla kounelaki och jag.

Kommentarer
Postat av: Karro

Härligt att höra. Bara man fått sova bra så förändras mycket. Man känner ju sig som en helt annat människa.

Vi sticker nog till stranden idag också. Brukar åka ut till Marathi på Akrotirihalvön. I Sverige fick Kyriakos ett litet fiskspö så vi sitter där på hamnkanten och "låtsasfiskar" med räkor på kroken. Får ju inte napp men det roligaste är ju att se Kyriakos hur han lever sig in i sitt fiskandet.

Ha en underbar dag!!!

Kram Karro

2009-03-20 @ 07:43:50
Postat av: Eva Henriksson

Å så roligt med Karro som ska ut och barnfiska!

Ni har ännu inte börjat med det. Men stränder och lek finns överallt. Elli får väl gå där och undersöka allt hon ser och solen skiner och örat läker. Så bra för er att allt lugnat sig. Ta gärna med kameran och räkna med att Elli fort blir trött.

Kramar fulla av glädje. Själv ska jag på Rikard Wolff konsert i morgon och det är ju så kul!

2009-03-20 @ 12:22:32
Postat av: Mi

Lilla gumman, vilken lättnad! Solen skiner även här så jag kan riktigt känna hur mysigt ni ska få. Jag älskar er hejdlöst båda två!



Ha så underbart på Rikard Wolff-koncerten Eva! Jag blir lite avis men tröstar mig med att jag själv ska på David Byrne-koncert ikväll, inte så dåligt.



2009-03-20 @ 12:30:17
URL: http://svindlandefrojder.blogspot.com/
Postat av: Jo

Karro: Hoppas att ni fick en fin dag i solen och att lille Kyiakos njöt av fiskandet, det låter helmysigt!





Eva: Ha det så trevligt ikväll, Rickard Wolff har en härlig stämma...



Mamma: Vi älskar dig med, och hoppas att du inte är allt för bakis idag ;). Puss!

2009-03-21 @ 14:01:58
URL: http://johannagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0