Vill du bli kändis?

Jag har en hot-shot-vän. Faktiskt så är hon min bästa bästa vän och jobbar som journalist på ett av Sveriges glassigaste magasin. Nu vill hon hitta intervjuoffer. Artikeln ska handla om svenska kvinnor som flyttat utomlands för kärlekens skull. Jag själv vore ju givetvis en lämplig kandidat om det inte vore för att jag var med på en helsida i tidningen för bara några månader sedan.

Jag vet att det hänger en del tjejer här i min blogg som, precis som jag, har lämnat Sverige för kärlekens skull.

Så om du är en som jag och som gärna vill synas lite i ett svenskt magasin, lämna då en kort kommentar om var du nu bor samt din e-mailadress så kontaktar kanske Johanna dig för en intervju.

Ta chansen, det är jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej från Chania!!

Hon kan ta en titt på min blogg och höra av sig om jag skulle vara intressant.

Hoppas allt är bra med dig och familjen. Jag längtar mest efter våren och att få längre dagar med sol.

Hälsningar Karro

2009-03-12 @ 17:17:26
URL: http://karropakreta.blogspot.com
Postat av: Jo

Hej Karro! Vad kul med en till svensk kretablogg! Jättekul! De där mötena med barnen, när och var tar de plats, vore ju superkul att gå på. Kram Jo

2009-03-12 @ 18:20:39
URL: http://johannagullberg.blogg.se/
Postat av: Karro

Hej Johanna!! Vi träffas varje onsdag klockan 10,30 på ett lekställe i Nea Chora, To Oneiro, i Chania stad. Om förmiddagen är det jättelite folk så vi har oftast varit ensamma där, barnen leker och tas omhand av personalen där medans vi dricker kaffe och snackar.

När det blir bättre väder kommer vi att fortsätta träffarna utomhus på någon strand eller något.

Jättekul om du vill komma och du är mer än välkommen med din dotter.

Karro

2009-03-12 @ 20:35:39
URL: http://karropakreta.blogspot.com
Postat av: Eva Henriksson

Ack om du ändå hade körkort.!!!!!

2009-03-13 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0