Johannton

Negligerad blogg, igen. Fy skäms på mig.

Min bästis har varit här med sin kille. De heter Johannton och vi hade väldigt skoj ihop. Det blev mycket strandhäng, resaurangbesök och till och med några cocktails. Vädret var perfekt med 25-28 grader och strålande sol. Johanna och jag har känt varandra sedan vi var fem år och tunna små, blonda fjunhuvuden på Akka förskola i den skånska hålan Skivarp. Vi blev bästisar direkt. Johanna bytte ut mig för Therese under några år på låg- och mellanstadiet (men det gjorde ingenting för på så vis fick jag ytterligare en livsbästis - Rebecka), men på högstadiet fann vi varandra igen. Vi hade samma tankar och drömmar och likadana mammor. Vi var lika korta och plattbröstade men också ganska kvicka och hade roligt i skolan. Sedan tog våra vägar ändå olika riktning på gymnasiet och många, långa brev skrevs. Mest bästisförklaringar. Sedan dess träffas vi väldigt sällan - någon gång per år bara, men vi är ändå nära. Johanna och Johanna. Nu ser vi tydligen likadana ut också. När Johanna var här frågade alla om vi var systrar. Och jo, det är vi ju ändå, på något sätt.

Och Anton! Han är helt underbar! Bra där Johanna!


Snygga, smarta och framgångsrika. Och superhärliga!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, älsklingsälskling! Det var den bästa veckan. Tycker att jag borde ha en sådan i månaden, minst. ;) Och vad fint min klänning matchar din blogg, haha. SAKNAR DIG MASSOR! Puss

2012-05-09 @ 14:31:50
URL: http://solomag.se/johannafrolander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0