Sjuk Maximos

Vid midnatt gnällde lille Max från sitt rum. Jag tänkte att han ville ha mjölk, för han hade varken ätit eller druckit på hela kvällen och var nog hungrig. Men han ville inte ha mjölk alls utan sträckte sig efter mig, som han aldrig gör på nätterna. Jag kände att han var jättevarm och klädde av honom pyjamasbyxorna, sedan tog jag tempen - 39 grader. En lite sjukling! Jag tog in honom i vr säng, men där krånglade han bara runt, han är ju inte alls van att sova hos oss så han fick pka tillbaka till sin egen säng ganska snart. Lite vatten och en panodilplupp i rumpan så somnade han gott sedan och sover än. Undrar om det bara var något tillfälligt eller om till slut också drabbades av viruset som går bland byns barn. Bara lilla stålElli som står pall mot allt :).

Det blir nog en del soffmys idag.



Han älskar stranden!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Nord

Jag drömde om dina barn i natt. Att jag var på Kreta hos er, det var mysigt, kändes lite som att jag bodde där. Härligt att det var mysigt med Johanna.



Vi måste prata snart.

2012-05-09 @ 12:08:46
Postat av: Jo

Jag tycker att det känns som att du ska bo här. Det vore så fint! <3

2012-05-09 @ 13:16:01
Postat av: Johanna

Nej, stackarn. Jag tror han har johanntonabstinens. Botas bäst med resa till sverige.

2012-05-09 @ 14:33:19
URL: http://solomag.se/johannafrolander
Postat av: Karro

Krya pa er!! Han ar underbar din son. En riktig "mangka", hihi. Kram pa dig

2012-05-09 @ 15:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0